בטוח ש'דגל' תעבור לבד? | הפרשנים חלוקים

אייל ראובן 1 Comment on בטוח ש'דגל' תעבור לבד? | הפרשנים חלוקים

ימים ספורים לפני הגשת הרשימות: הפרשנים איתי גדסי ואבי גרינצייג שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" על הפיצול האפשרי ב"יהדות התורה" | גרינצייג: ""לפי הנתונים של מערכות הבחירות האחרונות דגל יכולה להיות רגועה" | גדסי: "לא מובן למה הם כאלה בטוחים בעצמם שיעברו בגלל איזה סקר בודד" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אבי גרינצייג פתח את השיחה עם נקודה חשובה: "גם אם בסוף הדברים יתגלגלו ותהיה ריצה עצמאית, חייבים להבדיל בין ריצה לבד לבין מחלוקת. מותר לרוץ בנפרד, אבל חשוב להיזהר ממחלקות, וזה תלוי בעיקר בנו העיתונאים".

גדסי: "אני מסתובב ברחוב, שומעים קולות של ליטאים שהם רוצים לרוץ לבד, אם תהיה ריצה עצמאית בכלל לא בטוח שהם יעברו את אחוז החסימה, לא מובן למה הם כאלה בטוחים בעצמם שיעברו בגלל איזה סקר בודד".

גרינציייג: "לפי הנתונים של מערכות הבחירות האחרונות דגל יכולה להיות רגועה. לרב אדלשטיין יש נושא עקרוני, הוא מוכן ללכת על ריצה עצמאית גם במידה ודגל לא תעבור את אחוז החסימה. אבל יש היתכנות גבוהה שדגל כן תעבור לבד לפי כל הנתונים שיש בסקרים".

גדסי: "המיקומים זה לא השאלה, יש הסכם שהם חתמו לפני שנתיים. אז שיילכו הפעם לבלוק טכני ויסיימו את הנושא. חברי הכנסת של אגודה לא חייבים להיות כפופים לדגל. אני בטוח שהם ירוצו יחד, אין היתכנות אמיתית לריצה עצמאית".

גרינצייג: "אני לא שומע שזה הולך לכיוון הזה של אחדות, אבל מקווה שכן. חשוב לזכור שחובתנו לכבד אחד את החלטות השני גם אם נרוץ בנפרד. כל אחד שומע לדעת רבותיו".

האזינו לשיחה:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    דגל תעבור לבד ובגדול. אבל זו לא סיבה לרוץ בנפרד. בגלל השלום ובגלל הסכנה שאגודה לא תעבור צריך להתאחד. מקווה שלראשי אגודה יהיה שכל לא להשתלט על דגל ולאפשר שלום